Fredag!

Idag va det skola som vanligt men slutade redan kl. 12.00. sen följde jag med rebecca till macklean för att vänta på Ellinor och Josefine. va med dom en stund sen va det hem och sätta sig vid datan. sen blev det tacos till mat och sen ner till hallen med Bianca för att kolla på 98:orna för dom spelade match! Måste bara säga riktigt bra spelat allihopa och aldra mest till Elin! sen va det hem och kolla på idol. nu måste ju bara Erik och Tove komma till final annars vet jag inte vad jag gör. efter idol blir det nog sängen för det är upp tidigt och spela match i Helsingborg. spelar kl. 10.00 samling kl. 08.00 vet inte om jag pallar det. berättar i morgon hur det gick.

puss och kram // hannahandersson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0